4 Comments
  1. azmi G says

    Sifir dia mcm ni. Untuk PN survive sidang parlimen 18 Mei 2020 nanti, PN perlu ada 112 undi. PN berpendapat, jika mereka berjaya agih 112 jawatan, mereka akan selamat dalam sidang parlimen bulan depan.Setakat ini, 70 jawatan Menteri sudah dipenuhi dengan 1 duta khas bertaraf menteri menjadikannya 71 jawatan. Setakat ini rasanya MP PAS dah dapat 3 jawatan GLC menjadikannya semua 74 jawatan. Ada baki lagi 38 jawatan perlu diagih2kan agar semuanya cukup 112 jawatan.Rasanya boleh kot dapat isi 38 jawatan tu sebelum 18 Mei 2020 ni. Cuma mereka boleh merancang, Allah Maha Melihat. Dalam 70 jawatan Menteri tu bukan semuanya MP. Menteri Kewangan, Menteri Pendidikan bukan MP. Jadi, mereka tak boleh mengundi dalam Dewan Rakyat. Tu pun pening gak tu nak cari MP supaya cukup 112. Jawatan ada tapi MP yg tak de. Haha.Yang penting, rakyat dah saksikan sendiri apa yg berlaku jika PAS dapat kuasa. Masa di Selangor dulu pun, exco PAS semua tak letak jawatan walaupun PR dah berkubur. Semua org tau tu. Natijahnya PRU14, PAS ranap teruk dgn hanya 1 kerusi aje. Rakyat memerhati. Rakyat tak bodoh & mudah dibeli. Tu jer. Eloklah pulun cukup2 jawatan sementara ada peluang ni. PRU15 belum tentu dapat lagi. Betul tak? 🤣🤣🤣Dr Ariff Kadir Al-KatamiPresiden Segala GLC Sedunia

  2. K Butler says

    I thought it was egggs?

  3. dielaughing73 says

    Why is she so small?

  4. NikitaThe1st says

    Ty reddit for confirming meme

Leave A Reply

Your email address will not be published.